mirra

SMAROWIDŁO Z MIRRY

Od wielu lat przygotowuje dla siebie niezwykłe i rzadko spotykane na polskim rynku smarowidło z Mirry,stosuje je na kręgosłup,bóle kostno-stawowe .Tak się szczęśliwie składa,że mam kogoś bliskiego w krajach arabskich więc mam możliwośc sprowadzenia bardzo dobrej jakości żywicy mirrowej aby taki produkt robić. Chciałabym Was zachęcić do wypróbowania tego niezwykle rzadko spotykanego pomocnego specyfiku zielarskiego!!
MIRRA Resina Myrrhae magiczna,fascynująca żywica stosowana od wieków w różnych regionach świata.
Na temat mirry dużo możemy przeczytać w Biblii,trzej Królowie przynieśli do Dzieciątka właśnie mirre,kadzidło i złoto.

Słowo Mirra wywodzi się z języka arabskiego „murr” oznacza „coś gorzkiego”
Mirra jest żywicą roślinna uzyskuje się ją z balsamowca Commiphora myrrha lub Commiphora gileadensis. Drzewa mirry rosną w Arabii, Etiopii,Somalii oraz Jemenie.

W starożytnym Egipcie mirra była absolutnie nie zastąpiona do balsamowaniu ciał. Wierzono,że zapach mirry wspiera dusze. Mirre mieszano z cynamonem i pachnidłami i w ten sposób balsamowano,konserwowano ciała.
W czasach wojen mirrę zabierali wojownicy ze sobą dla szybszego gojenia. Właściwości lecznicze mirry były bardzo wysoko cenione.
Była wykorzystywana w medycynie starożytnej Chin używano ją do leczenia artretyzmu,układu krążenia oraz przy bólach dziąseł i zębów.

Mirra jest często wykorzystywana w przemyśle kosmetycznym, ma ona właściwości głęboko odmładzające, wygładzające i napinające skórę.
Doskonale radzi sobie przy wypryskach, rozstępach. Regeneruję naskórek.

WŁAŚCIWOŚCI:
działa przeciwbólowo;
przeciwzapalnie
reumatyzm,artretyzm
złamania,stłuczenia,nerwobóle
przeciwdziała powstawaniu blaszek miażdżycowych;
oczyszcza krew;
przeziębienia, astma, grypa, opryszczka;
wyprowadza śluz z organizmu
antydepresyjnie, uspokajająco, tonizująco;
żółciopędnie;
do płukania gardła;
przeciwdziała nadmiernemu ruszaniu się zębów;
jako środek przeciwko grzybicy
przeciwko pękaniu skóry
działa przeciw wirusowo przy chorobach górnych dróg oddechowych,
gronkowiec złocisty
przeciwbakteryjnie,przeciwwirusowo
Mirra zawiera mocny flawonoid zwany pod nazwą sylimaryna, który chroni wątrobę przed działaniem czynników chemicznych i regeneruje funkcje wątroby. Przyspiesza regeneracje błon śluzowych jamy ustnej.
Żywica mirry znajduję zastosowanie jako naturalny antybiotyk, antyseptyk, posiada właściwości przeciw pasożytnicze, przeciwgrzybicze.

mirra

Przeciwzapalne właściwości Mirry sprawdzają się w przypadku artretyzmu, reumatyzmu.

Używać zewnetrznie do smarowania,nacierania w przypadku dolegliwosci kostno stawowych.
Wewnetrznie 5ml raz lub dwa razy dziennie w przypadku innych wymienionych dolegliwości.

PRZECIWWSKAZANIA do stosowania:
Poważne stany zapalne jelit;biegunki;
Zapalenie wątroby;
Krwawienia maciczne;
Stany zapalne nerek;
Nie zalecana kobietom w ciąży i matkom karmiącym.

Smarowidło z mirry jest na alkoholu.
250ml 65zł

Zamówienia można złożyć SMS na moj nr 791074405 podać,imię, nazwisko adres oraz nazwę zamawianego produktu.