ZESTAW ziołowy  leczniczy na STAWY,KOŚCI,MIĘŚNIE BÓLE

-Maść żywokostowa na smalcu gęsim 100%naturalna
-Sól Ziołowa lecznicza kąpielowa z jałowcem,rozmarynem,tymiankiem,gożdzikami
-Olej żywokostowy z gojnikiem,siedmiopalecznikiem błotnym,lisciem laurowym na oleju lnianym

Najlepsze efekty można uzyskać stosując jako całą kuracje na stawy,kości,mięśnie.

bóle kręgosłupa, bóle stawów,karku,
dyskopatia,
skurcze mięśni,
dolegliwości zwyrodnieniowe i reumatyczne,
regeneracja mięśni i skóry,
nerwobóle, zapalenie korzonków nerwowych,
bóle reumatyczne,
rwa kulszowa, obniżona elastyczność krążków międzykręgowych,
regeneracja stawów,
zmniejsza obrzęk, redukując zaczerwienienie, swędzenie,
zapalenie kaletki maziowej kolana,
blizny pooperacyjne gojenie ich,
cellulit,
używany jest także łagodząco przy siniakach, zwichnięciach, skręceniach, naciągnięciu ścięgien,
leczenie blizn i żylaków.

sól kąpielowa

maść żywokostowa

Żywokost roślina stosowana od wieków przez znachorki.

Żywi i goi kość  czyli żywokost lekarski.stosowany jest w medycynie od wieków, głównie przy problemach z tkanką kostną  bardzo skutecznie wspiera leczenie chorób kręgosłupa, stawu biodrowego, bóle reumatyczne, kolan, rwę kulszową, wszelkie stany zapalne ścięgien i zapalenie żył.Maść żywokostowa i Olej żywokostowy leczy odmrożenia, oparzenia, złamania, zwichnięcia, stłuczenia, skręcenia, naciągnięcia w mięśniach, trudno gojące się tkanki, owrzodzenia żylakowe nóg.
Olej lub maść żywokostowa jest dość często stosowana jako naturalny preparat do gojenia ran, a także zapobiegania powstawaniu blizn i leczeniu już istniejących. Żywokost pozwala również zmniejszać uczucie wysuszania oraz redukuje łuszczenie się skóry. Wykazuje także skuteczność w leczeniu atopowego zapalenia skóry, łuszczycy oraz egzemy.

Ziele, które niewiarygodnie wspomaga odbudowę skóry i kości – żywokost.

• bóle karku i kręgosłupa, bóle stawów,
  • dyskopatia,
  • skurcze mięśni,
  • regeneracja mięśni i skóry,
  • działanie przeciwzmarszczkowe i odżywcze
  • nerwobóle, zapalenie korzonków nerwowych,
  • bóle reumatyczne,
  • rwa kulszowa, obniżona elastyczność krążków międzykręgowych,
  • regeneracja stawów,
  • zmniejsza obrzęk, redukując zaczerwienienie, swędzenie,
  • zapalenie kaletki
  • maziowej kolana, bóle przeziębieniowe,
  • blizny pooperacyjne,
  • cellulit,
  • bolesne skurcze menstruacyjne,
  • używany jest także łagodząco przy siniakach, zwichnięciach, skręceniach, naciągnięciu ścięgien,
  • leczenie blizn i żylaków.

Jest stosowany w medycynie od stuleci , głównie przy problemach z tkanką kostną,mięśniową na stawy,reumatyzm,stany zapalne przewlekłe,rwe kulszowa, również  bardzo  skutecznie wspiera leczenie trudnych chorób skóry

Zawiera między innymi alantoinę, która pobudza tkanki do regeneracji, garbniki, substancje śluzowe, polifenole, auksyny – hormon, który łatwo tworzy nową tkankę i szybko leczy rany.

Sposób użycia: wsmarować lub wklepać w bolące miejsce 2 – 3 razy dziennie.Najlepiej zalecam jesli są uporczywe dolegliwosci smarować na przemian olej i maść żywokostowa na smalcu z gęsim.

Preparat przygotowuje z najlepszej jakości składników korzeni żywokostu,gojnika,siedmiopalecznika błotnego i liścia laurowego  a do tego odrobina magii aby dał z siebie wszystko co najlepsze:) Sama jestem najlepszym przykładem że  działa cuda cudeńka, jestem po operacji kręgosłupa stosuje ją od dawna tak jak i olej żywokostowy na smalcu gęsim i nie mam żadnych dolegliwości ani bóli.Produkty robie sama ponieważ nie ufam temu co można kupić w sklepie, zapraszam Państwa do wypróbowania produkt 100% naturalna maść żywokostowa.

Maść żywokostowa powinna być w każdej domowej apteczce. Zamiast sztucznych produktów agresywnego przemysłu farmaceutycznego który nas truje i płacimy krocie pieniędzy za chemie, natura dała człowiekowi wszystko czego potrzebuje aby się leczyć, wspomagać, łagodzić objawy przynosić ulgę w dolegliwościach i cierpieniu.

Najlepsze efekty można uzyskać stosując jako całą kuracje na stawy,kości,mięśnie:
Maść żywokostowa,Olej żywokostowy i Sól ziołowa zdrowotna z jałowcem,rozmarynem,goździkami,geranium

163zl cały zestaw

maść żywokostowa 65zlhttp://psychoterapia-pietrzyk.pl/blog/2018/10/23/masc-zywokostowa/

sól ziołowa 55zl,  http://psychoterapia-pietrzyk.pl/blog/2019/01/15/sol-ziolowa-stawy-kosci-miesnie/

olej żywokostowy z gojnikiem 43zl,  http://psychoterapia-pietrzyk.pl/blog/2017/09/08/olej-zywokostowy-medycyna-naturalna/

Zamówienia proszę składać na moj mail agnieszka-pietrzyk@gazeta.pl lub sms telefonicznie 791074405 prosze napisac adres oraz nazwy produktów które mam wysłać,płatne przy odbiorze