sól kąpielowa

SÓL ZIOŁOWA DO KĄPIELI ZDROWOTNYCH NA STAWY,KOŚCI I MIĘŚNIE

Skład: różowa gruboziarnista sól,wyciągi eteryczne z jałowca,rozmarynu,tymianku,gożdzika,eukaliptusa i geranium

Zapraszam Was do wysokiej jakości aromaterapii leczniczej,przeciw zapalnej,łagodzącej dolegliwości bólowe i zwyrodnieniowe.Produkt na bazie bogatej w minerały soli różowej i wyciągów eterycznych ziołowych wysokiej jakości o właściwościach terapeutycznych.

bóle kręgosłupa, bóle stawów,karku,
dyskopatia,
skurcze mięśni,
dolegliwości zwyrodnieniowe i reumatyczne,
nerwobóle, zapalenie korzonków nerwowych,
bóle reumatyczne,
regeneracja mięśni i skóry,
rwa kulszowa, obniżona elastyczność krążków międzykręgowych,
regeneracja stawów,
maziowej kolana,
blizny pooperacyjne
zmniejsza obrzęk, redukując zaczerwienienie, swędzenie,
zapalenie kaletki
używany jest także łagodząco przy siniakach, zwichnięciach, skręceniach, naciągnięciu ścięgien,
leczenie blizn

Tak jak kąpiele lecznicze w sanatoriach i uzdrowiskach tak i w domu można przygotować taką lecznicza kąpiel na bazie mojej soli ziołowej.Sól ziołowa jest produktem z obszaru medycyny naturalnej.
Wszystkie sole dostępne w w drogeriach mają sztuczne,chemiczne aromaty i barwniki niema to nic wspólnego z dobrostanem człowieka.

Polecam ja dla osób które maja problemy z kościami,stawami,mięśniami.Bóle,przeciążenia,zwyrodnienia,reumatyzm,stłuczenia,złamania,zwichnięcia,siniaki,słabość w mięśniach.

Jak stosować?
Wsypać 1,2 łyzki soli ziołowej na wannę cieplej wody i 20 min kąpieli lub moczenia w misce.

Sól ziołowa na stawy ,kości i mięśnie jest częścią zestawu do pomocy w dolegliwościach z tego obszaru razem z maścią żywokostowa i olejem żywokostowym.

Najlepsze efekty można uzyskać stosując jako całą kuracje na stawy,kości,mięśnie:
Maść żywokostowa,Olej żywokostowy i Sól ziołowa zdrowotna z jałowcem,rozmarynem,goździkami,geranium

Maść żywokostowa na smalcu gęsim naturalna
Olej żywokostowy z gojnikiem,siedmiopalecznikiem błotnym, lisciem laurowym http://psychoterapia-pietrzyk.pl/blog/2017/09/08/olej-zywokostowy-medycyna-naturalna/

250ml 55zł
Zamówienia prosze skladac na moj mail agnieszka-pietrzyk@gazeta.pl lub wyslac sms 791074405 Wystarczy podać adres oraz nazwy produktów które Państwo wybrali,wysylam poczta płatne przy odbiorze.

Pozostałe produkty można zobaczyć tutaj https://www.facebook.com/ziolaukochane/

sól kąpielowa