olej żywokostowy z gojnikiem

Żywokost roślina stosowana od wieków przez znachorki.

Żywi i goi kość  czyli żywokost lekarski.stosowany jest w medycynie od wieków, głównie przy problemach z tkanką kostną  bardzo skutecznie wspiera leczenie chorób kręgosłupa, stawu biodrowego, bóle reumatyczne, kolan, rwę kulszową, wszelkie stany zapalne ścięgien i zapalenie żył.Olej żywokostowy leczy odmrożenia, oparzenia, złamania, zwichnięcia, stłuczenia, skręcenia, naciągnięcia w mięśniach, trudno gojące się tkanki, owrzodzenia żylakowe nóg.
Olej lub maść żywokostowa jest dość często stosowana jako naturalny preparat do gojenia ran, a także zapobiegania powstawaniu blizn i leczeniu już istniejących. Żywokost pozwala również zmniejszać uczucie wysuszania oraz redukuje łuszczenie się skóry. Wykazuje także skuteczność w leczeniu atopowego zapalenia skóry, łuszczycy oraz egzemy.

Ziele, które niewiarygodnie wspomaga odbudowę skóry i kości – żywokost.

• bóle karku i kręgosłupa, bóle stawów,
  • dyskopatia,
  • skurcze mięśni,
  • regeneracja mięśni i skóry,
  • działanie przeciwzmarszczkowe i odżywcze
  • nerwobóle, zapalenie korzonków nerwowych,
  • bóle reumatyczne,
  • rwa kulszowa, obniżona elastyczność krążków międzykręgowych,
  • regeneracja stawów,
  • zmniejsza obrzęk, redukując zaczerwienienie, swędzenie,
  • zapalenie kaletki
  • maziowej kolana, bóle przeziębieniowe,
  • blizny pooperacyjne,
  • cellulit,
  • bolesne skurcze menstruacyjne,
  • używany jest także łagodząco przy siniakach, zwichnięciach, skręceniach, naciągnięciu ścięgien,
  • leczenie blizn i żylaków.

Jest stosowany w medycynie od stuleci , głównie przy problemach z tkanką kostną,mięśniową na stawy,reumatyzm,stany zapalne przewlekłe,rwe kulszowa, również  bardzo  skutecznie wspiera leczenie trudnych chorób skóry.

Zawiera między innymi alantoinę, która pobudza tkanki do regeneracji, garbniki, substancje śluzowe, polifenole, auksyny – hormon, który łatwo tworzy nową tkankę i szybko leczy rany.

Olej żywokostowy ma również dodatkowo zastosowanie w kosmetyce i wartości pielegnacyjne. Olej z żywokostu jest wspaniałym kosmetykiem przeciwzmarszczkowym odbudowuje tkankę i likwiduje przebarwienia. Rozprowadzony zewnętrznie jest bardzo szybko wchłaniany przez skórę właściwą, przez co niewiarygodnie szybko przyspiesza odbudowę zniszczonych komórek (dzięki obecności alantoiny).Regeneruje i napina pomarszczoną skórę, skuteczna jest zwłaszcza na zmarszczki wokół oczu.

Jest stosowany jako kosmetyk do twarzy i rąk oraz jako odżywczy olej do kąpieli i po kąpieli na skórę całego ciała.

olej żywokostowy z gojnikiem

Sposób użycia: wsmarować lub wklepać w bolące miejsce 2 – 3 razy dziennie.Najlepiej zalecam jesli są uporczywe dolegliwosci smarowac na przemian olej i maść żywokostowa na smalcu z gęsim. Zastosowanie kosmetyczne na twarz i ciało : rozprowadzić na suchą skórę. Olej wyłącznie do użytku zewnętrznego.

Preparat przygotowuje z najlepszej jakości składników korzeni żywokostu,gojnika,siedmiopalecznika błotnego i liścia laurowego  a do tego odrobina magii aby dał z siebie wszystko co najlepsze:) Sama jestem najlepszym przykładem że olej działa cuda cudeńka, jestem po dwóch operacjach kręgosłupa stosuje go od dawna tak jak i maść żywokostową na smalcu gęsim i nie mam żadnych dolegliwości ani bóli.Produkty robie sama ponieważ nie ufam temu co można kupić w sklepie, zapraszam Państwa do wypróbowania produkt 100% olej żywokostowy z gojnikiem.

Olej żywokostowy to niezbędny produkt każdej domowej apteczki i kosmetyczki. Zamiast sztucznych produktów agresywnego przemysłu farmaceutycznego który nas truje i płacimy krocie pieniędzy za chemie, natura dała człowiekowi wszystko czego potrzebuje aby się leczyć, wspomagać, łagodzić objawy przynosić ulgę w dolegliwościach i cierpieniu.

Butelka 100ml -30 zł. Olej jest w pięknych szklanych buteleczkach z ciemnego szkła.

Tak jak wspomniałam robię też maść żywokostowa na smalcu gęsim  z gojnikiem,siedmiopalecznikiem blotnym i lisciem laurowym oraz  maść ziołowa kosmetyczna naturalna z lawendy,nagietka, rumianku i lanoliny oliwy z oliwek wit E dla osób z problemami skórnymi i do pielęgnacji

Pozostale produkty można zobaczyć na tej stronie https://www.facebook.com/ziolaukochane/

Zamówienia prosze składać na mail agnieszka-pietrzyk@gazeta.pl lub sms telefonicznie 791074405

Wystarczy wysłać mi adres oraz nazwy produktów ktore Panstwo wybrali,wysylam poczta platne przy odbiorze.