olej żywokostowy

Żywokost roślina stosowana od wieków przez znachorki.

Żywi i goi kość  czyli żywokost lekarski.stosowany jest w medycynie od wieków, głównie przy problemach z tkanką kostną  bardzo skutecznie wspiera leczenie chorób kręgosłupa, stawu biodrowego, bóle reumatyczne, kolan, rwę kulszową, wszelkie stany zapalne ścięgien i zapalenie żył.Olej żywokostowy leczy odmrożenia, oparzenia, złamania, zwichnięcia, stłuczenia, skręcenia, naciągnięcia w mięśniach, trudno gojące się tkanki, owrzodzenia żylakowe nóg.
Olej lub maść żywokostowa jest dość często stosowana jako naturalny preparat do gojenia ran, a także zapobiegania powstawaniu blizn i leczeniu już istniejących. Żywokost pozwala również zmniejszać uczucie wysuszania oraz redukuje łuszczenie się skóry. Wykazuje także skuteczność w leczeniu atopowego zapalenia skóry, łuszczycy oraz egzemy.

Jest stosowany w medycynie od stuleci , głównie przy problemach z tkanką kostną również  bardzo  skutecznie wspiera leczenie chorób skóry.

Zawiera między innymi alantoinę, która pobudza tkanki do regeneracji, garbniki, substancje śluzowe, polifenole, auksyny – hormon, który łatwo tworzy nową tkankę i szybko leczy rany.

Olej z żywokostu jest wspaniałym kosmetykiem przeciwzmarszczkowym odbudowuje tkankę i likwiduje przebarwienia. Rozprowadzony zewnętrznie jest bardzo szybko wchłaniany przez skórę właściwą, przez co niewiarygodnie szybko przyspiesza odbudowę zniszczonych komórek (dzięki obecności alantoiny).Regeneruje i napina pomarszczoną skórę, skuteczna jest zwłaszcza na zmarszczki wokół oczu.

Jest stosowany jako kosmetyk do twarzy i rąk oraz jako odżywczy olej po kąpieli na skórę całego ciała.

Ziele, które niewiarygodnie wspomaga odbudowę skóry i kości – żywokost.

• bóle karku i kręgosłupa, bóle stawów,
  • dyskopatia,
  • skurcze mięśni,
  • regeneracja mięśni i skóry,
  • działanie przeciwzmarszczkowe i odżywcze
  • nerwobóle, zapalenie korzonków nerwowych,
  • bóle reumatyczne,
  • rwa kulszowa, obniżona elastyczność krążków międzykręgowych,
  • regeneracja stawów,
  • zmniejsza obrzęk, redukując zaczerwienienie, swędzenie,
  • zapalenie kaletki
  • maziowej kolana, bóle przeziębieniowe,
  • blizny pooperacyjne,
  • cellulit,
  • bolesne skurcze menstruacyjne,
  • używany jest także łagodząco przy siniakach, zwichnięciach, skręceniach, naciągnięciu ścięgien,
  • leczenie blizn i żylaków.

Sposób użycia: wsmarować lub wklepać wzdłuż kręgosłupa lub w bolące miejsce 2 – 3 razy dziennie. Zastosowanie kosmetyczne na twarz i ciało : rozprowadzić na suchą skórę. Olej wyłącznie do użytku zewnętrznego.

Preparat przygotowuje z najlepszej jakości składników a do tego odrobina magii aby dał z siebie wszystko co najlepsze:) Sama jestem najlepszym przykładem że olej działa cuda cudeńka, jestem po dwóch operacjach kręgosłupa stosuje go od dawna. Robię go sama ponieważ nie ufam temu co można kupić w sklepie, zapraszam Państwa do zakupu produktu wykonanego ręcznie przezemnie 100% olej żywokostowy.

Olej żywokostowy to niezbędny produkt każdej domowej apteczki i kosmetyczki. Zamiast sztucznych produktów farmacji natura dała człowiekowi wszystko czego potrzebuje aby się leczyć, wspomagać, łagodzić objawy przynosić ulgę.

Butelka 100ml -20zł. Na zamówienie mogę wykonać większa butelkę gdyby ktoś potrzebował

Przesyłam poczta za pobraniem lub poleconym po przedpłacie . Można też odebrać osobiście u mnie w gabinecie

Nr konta 15102029060000120202704278 Agnieszka Pietrzyk ul sw Jana 11 40-112 Katowice